alive

Idag så var det muntliga np i engelska för min del. Gick väl hyfsat, jag satsar på G så blir jag väl förhoppningsvis glatt överraskad.
Just nu så dör jag dessutom på läxor. Imon kemiprov och musik, sen e det troligtvis redovisning också.
Sen övermorgon e det SO-rov ett stort sådant, hur ska ja kunna lära mig allt.
Och jag e bara så stressad!
Jag lider av stress, dessutom råkade ja säga att ja inte gillade skolan alls på NP idag..^^
men men, nästan sant, elr ja lider ju inte så...men det e bara så tråkigt

På vägen hem gick jag förbi farmors grav. Konstigt, ja menar hon ligger ju inte ens där. SÅ ja menar egentligen va e poängen. 
Men det va ganska skönt där uppe, ifall man vill vara ifred o sådär.
Men inte så konstigt vem går till en gravplats om man inte sörjer ngn.
Menmen, nu ska ja plugga sönder min gärna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0