April

Okej du har nog märkt på mina inlägg att ja varit ganska sur och arg på sistone. Jag har inte direkt någon ursäkt för det.
Men uppdatering av de senaste veckorna då;

Anna & Filippa begav sig till Tyskland och det e väldigt tomt i skolan utan de!
Pierre, Johanna & Petrus hade fest: YEAH!
Lörda Live: YEAH! nr 2

Gymnasievalet e klar tills imorgon och jag börjar bli väldigt förväntasfull och rädd, för om det inte e media som väntar tar jag nog död på mig själv.
Nej då, men jag hoppar troligtvis av gymnasiet och drar till staterna.

I eftermiddagarna kommer Holmbergs hit.

Måste bara citera Kjell Bergqvist från den bästa sommaren:
"Du ska inte vara rädd för de döda människorna, det är de levande du ska akta dig för"

Det finns ingenting jag är mer rädd för en människor, om jag fick välja gå in själv i ett rum med bitchar o hålla i en spindel. Så skulle jag till och med kunna pussa spindeln... eller kanske inte.

image51
"Låt oss göra det onaturliga naturligt"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0