jag blåser bort från min axel

Vet ni en sak som jag är riktigt deppad på. Grupptryckarna i min klass. Jag menar hur många är det inte?
Man gör aldrig som man själv vill utan tillfrågar alltid ngn annan om vad man själv ska tycka.
Jag menar inte att jag hatar er, absolut inte. Men jag menar att vi kunde väl ändå kunna vara mer självständiga.
För om suck-fotot suger så blir jag besviken.
Inget personligt på sucktröjan och horor på suckfotot. Erkänn att det kommer bli så!
För hur många skulle seriöst lyssna på mitt förslag??
Jag menar att klassen ska väl ändå enas och inte bara låta ngra bestämma.


Men vi har faktiskt ngra förslag och horor och kondomet is out of the question!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0