kålrötter

Okej sammanfattning av dagen:

9f ville inte ha K.Å.T som suck-tröja och ja höll på att bli glad!... Yes 9f har mognat men dock nej.
Som sagt e vi ju den sexfixerade-klassen så nu ska vi ha 9f som i Fuckers.
Jaja, de kanske e det inte vet ja, men ja tänker inte ha tröjan i vilket fall.
Sen skulle de ha Bertil på baksidan, ja menar alla har ju inte ens han i något ämne så ja förstår inte riktigt poängen.

Sen e ju ja me i suck-komitten så det blir inget tema för er som vill veta. Jag ska däremot ta hand om underhållningen och den kommer bli SUPER.

kom också in på media, vilket ja e ganska stolt över men vilket också ger pressen att plugga mer fråga mig inte varför.
Och jag fick inte läsa italienska nejnej, melina får stå ut med ytterliggare 3 år med spanska och gissa om Irma kommer förfölja mig in till graven!.
Usch piss och skit, spanska läraren måste vara bra.
Men ja tänker läsa italienska i vilket fall.!

Sen på freda bär det av mot stockholm och jag o Lisa ska röja sönder alla 08:or o äga hela stockholm, (eller kanske inte ja trivs här.)
Men det blir nog inte så mkt var av stockholm kan ja väl säga
image60

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0