Better

Så idag e det en bättre dag, har mått ganska bra den här dagen.
Gått i skolan och började me ny generation, sen italienska, esv och sen medieproduktion. Har inte ätiti något idag typ så jag har fått bära på en ständig huvudvärk hela dagen
Håller på med filmanuset nu, den filmen jag planerat i år och dar och nu e den äntligen påbörjade kanske kommer bli den första filmen jag någonsin kommer göra.
Men det kommer ta år det vet jag och finputsning varje dag.
Problemet är att filmen utspelar sig 1928 och att skriva på engelska i en lite gammaldagsvariation gör det lite svårt.

Tänkt på att det e all din framtid formas?
Att varje val jag kommer göra dessa år kommer påverka resten av mitt liv?
Vilka vänner jag får, vilka hobbies jag har och allting

Jag vet vad jag vill med mitt liv, men är rädd för att dessa tre åren kommer förstöra det för mig. Att människor är just människor och bryr sig inte om sig själva utan vad alla andra tycker.

Jag hade riktigt stora förväntningar på gymnasiet och jag vet inte om skolan kommer uppfylla alla mina drömmar och krav.

Jag kom ihåg när jag var liten tänkte jag alltid att jag skulle träffa en Jennifer i min klass. Hon skulle va lite längre än mig och ha rött lång hår. Brydde sig inte om vad alla andra tyckte om henne, var sig själv men alla lyssnade på henne. Hon fick mig att se bra ut bredvid henne och va den bästa kompisen men skulle kunna ha.

Nu inser jag att det va kanske det jag själv ville ha. Inte rött hår kanske;)... men att vara en person som var sig själv och folk lyssnade på.

Vem e jag för de i min stad, min skola, min klass?
Hur fort placerade de mig i ett fack.

Ni får ursäkta mina inlägg jag skriver: jag har tre teman som du faktiskt kan placera in i ett fack. Mina vanliga dagar, filmfakta och sen dessa inlägg.
Poetiska som jag kallar det.

Tänk om alla bara va sig själva

Vet ni varför jag mår bättre?
Jag vet att det låter konstigt, men alla har sitt självförtroende någonstans.
För ungefär lite mer än ett år sedan började jag kolla på One Tree Hill.
Jag har förändrats aset helt ut sagt
På något sett får de mig att må bra

kansked just därför att ja mådde bra idag
jag hittade min avslappning på nytt

Kommentarer
Postat av: lovisa

älskling..du ska bara veta hur glad jag är som har dej! det går inte åh beskriva. jag finns alltid här om du skulle vilja prata, det vet du! älskar dej! <3

2008-08-25 @ 22:00:21
URL: http://lovisaeskilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=4755 få gratis presentkort på HM och Jc, registrera dig! =)

2008-08-26 @ 16:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0