Beverly Hills 90210


Sådana här bilder bli jag lycklig av, jag menar detta gäng även omdet va på tv känns äkta. Beverly älskar jag oavsett om skådespelarna e usla men det finns en sådan atmosfär av känsla i denna serien. Som jag alltid kommer att älska!
Jag skulle få göra vad som helst för växa upp som de, om du bortser från skottlossning, otrohet, våldtäkt, fylleslagsmål och anorexia.
Men de lyckades stå emot allt detta på 10 år
Och något annat är att inte ngn av personerna i serien har blivit tillsammans i verkliga livet, jo när ja skriver det kommer ja faktiskt på att de har det, vilket förstörde en del:P
Men jag själv skulle döda för att få den relation dessa personer har.
Man har försökt med OC, One Tree Hill, Gossip Girl, Veronica Mars, Melrose Place, Sunset Beach... Men inget, Inget är så bra som Bevvan. Det gör inget att serien är gammal vilket är därför många dissar den.
Men den e alldelse, alldeles, underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0