Dagens tema


Idag blir mitt inlägg ett liknande som Lovisas. Hittade detta inlägg på hennes blogg och blev helt tårögd.
Säg mig ärligt nu hur vill du se ut?
 Titta noga på denna bild. Hur löst sitter bikinin? På hur många ställen ser du skelettet. Svara mig ärligt skulle du kunna se på en tjej som ser ut såhär? Skulle du allvarligt talat vilja se ut som den här tjejen, vara så mager?
Sen den här typen. Som är så otrloigt mycket vackrare. Kirstie Alley är kanske inte den du ska se upp till mest. Men ser du inte, ner eller upp i vikt? Vi är så fullt upptagna med att inte bli övervikta att vi glömmer att vi även kan bli underviktiga

Denna tjej var min idol som 12 åring. Jag klippte ut massa rubriker med denna tjej och hennes syster. Men Mary-Kate förblev mer och mer min favorit...
Jag minns en tidningsrubrik där det stod Britneys bara mage är fel, och sen var det en liten mindra text där det stod att tvillingarna olsen var de bästa förebilderna.
Men sina naturliga former i filmer som When in Rome och Winning London. Men vad hände?
Jo, hon var för tjock inte för någon annan än henne själv.
Hur många av oss som var 12 år under deras framgångar tycker fortfarande att de är tvillingarna att se upp till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0