Dags igen

Okej, dra dit pepparn växer säger jag nu åt min pesimistiska sida (hur stavas det?)
Varför ska jag bara gå runt och älta på allt tråkigt
För ett år sedan kallade jag mig faktiskt positiv
"What happened dude?"
Jadu, undrar jag me

Men nu ska jag bli duktig har jag kommit fram till.
Och jag behöver inte bekymra mig så mycket
bekymmer finns egentligen inte det e bara något vi hittat på

Så jag vill verkligen börja på stepp, men jag vet inte om jag hinner eller har någon att gå med
Sen ska jag ut och power walka någon gång i veckan
göra läxor i tid
och som sagt inte bekymra mig!
Mitt liv e bra egentligen

Det är bara tiden som kan visa vad som händer
inte min hjärna
jag har varit lite "halvsynsk" innan, jag kanske förlorade det för att jag ville veta allt

nu har jag det inte alls
jag ska låta det mesta som handlar om ny skola och sådant hamna i tiden och det kommer när det kommer

Kommentarer
Postat av: fia

hej! hur e det med dej? =) bli glad (A) (:

2008-08-26 @ 21:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0