Kaffebönan

Så efterskoldagen så gick jag mot stan och kaffebönan där jag skulle träffa annika. Vi tog varsin paj och varsin macka och slog oss ner.
Det va en trevlig eftermiddag med mycket mat och prat.
Och det var skönt att få ut alla sina funderingar
Har svårt att beskriva bra dagar i långa inlägg, jag skulle kunna säga att de var mysigt vilket det också var, men det e inte riktigt mitt ord:/
haha.. ja får fundera på det lite grann
Men som sagt så var det en trevlig eftermiddag med annika<3


Nu sitter jag hos lisa, jag sköt upp tiden för jag trodde inte att jag skulle hinna. Men ändå kom jag en timma för tidigt, den tiden vi sa från början.
Och Lisa va dock inte klar... så då skickade hon mig hit^^
Lisa jag ber om ursäkt

Sen kommer troligtvis annika och jenny oxå. Johanna kanske oxå dyker upp

Lisa: Det bästa med småbarn är att de lägger sig vid 8

hon sa det precis nu det var därför jag skrev upp det;)

tjenixen sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0