McLeods döttrar


Det är en sådan serie man ser går på 5an men aldrig läger märke till.
Förrän i förggår tänkte jag att ja ger det en chans
Och jag gillade det, min favorit är Kate Manfredi
Har inte rikigt fattat själva historien än men jag har ganska lätt att komma in i det
Det handlar i alla fall om 2 systrar som ska ta över en gård som de ärvar har sin fader
men en sak som ja tycker är väldigt tråkigt är att båda systrarna Mcleod lämnar gården innan showen är slut och andra personer får ta över.
I och för sig är det samma sak i Beverly Hills men den heter ju inte Brandon & Brenda
Det är en sådan grej som man stör sig på...
men ta en titt vettja!

Kommentarer
Postat av: Anonym

förutom att ena systern dör och den andra kommer tillbaka, fast inte på samma sätt visserligen.

2008-08-15 @ 23:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0