Morsning korsning

Så idag e det dagen efter min födelsedags fest.
Den börjades på IKEA där jag kom på en alldeles egen aktivitet, det var race av fulla drag där inne säger ja bara.
Sen för första gången smakade vi sushi vilket jag INTE kan rekommendera det ända jag kunde äta va räkan, sen stanken från sjögräset och den råa fisken intuti jag får mardrömmar bara jag tänker på det.
Så vi drog oss vidare till donken som förövrigt var planerat och åt lite där

Sen gick min dröm i uppfyllese vi gick till en fotoautomat och tog ett kort, elr ja lisa o lovisa tog 2 st men iaf,
Sen åkte vi hem hit på kvällen och sen kom även petrus, pierre o ludde

vi kollade oxå på Bröderna Grimm som ja faktiskt måste säga va läskig. Ja rös även om den va från 11 år^^
menmen, bilder kommer på bdb om ni vill ta er en titt

ciaociao

imon e det  batman som gäller för mig o jenny btw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0