Mörsning

bloggen har knappt funkat idag:/... detta e första gången jag kommer in

Bara för att säga det så kommer one tree hill börja sändas den 7 september igen. Vilket jag ser fram emot

Idag åkte jag till IKEA klockan 2 för att träffa Lisa och äta mat på ikea.
Köpte denna tröja på veromoda:).... hittade den igår, som lisa sa både lite jag och ändå inte... men den ska ja använda som bara den, den e skitskön!


Som sagt efter ikea, a6, coop där lisa shoppade filmer... tar en liten time out där för att lägga in en bild och bildtext;)
 Så bara så ni vet, ska jag och lisa omvända dessa killar. Lisa tar sig an Jake och jag Heath;)
Saknar lilla heath:/

Lisa köpte filmerna Ed Wood någon B-film med Johnny Depp, hans brittiska e borta i den vilket gör det väldigt surt. Sen köpte hon även the pianist

men när vi kom fram till henne blev det ändå att titta på en ung Jane Austen som hennes pappa hade släpat hem
En fin film. Och Jane Austen är nog den kvinna jag respekterar mest. Svårt att förklara men hon är beundrans värd. Se filmen så fattar ni.

Sen tog vi en cykeltur till jenny, en typiskt svensk cykeltur med världens bästa filmmusik.
Väl hos jenny njöt lisa av hennes fina trädgård
hoppade lite på studsmattan och kollade på Hey baberiba
Sen åkte lisa hem vid 9 och jag och jenny tog oss en titt på kära disney channel
vissa saker tröttnar man aldrig på

by the way måste bara skriva kortfattade saker:

* Lisa sjunker lågare och lågare
* Lisa ska bo på en prärie med en australiensare
* Jag ska på i North Carolina med en amerikansk basketspelare

lite av de sakerna vi lärt oss idag

ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0