Onsdag

Så idag slutade jag tidigt o bra. Halv 12, ärligt talat ännu tidigare pga , nä ja måste säga allt först.
Jag tycker så synd om vår lärare, jag menar ingen orkade riktigt lyssna på hans lektion idag eller svara på hans frågor. Sen frågar han om vi ska sluta efter att någon frågar om hon fick ta en paus.
Och alla skriker ut ordet sluta.
och där står han med en liten kränkt min... fy vad dåligt samvete jag fick
tycker jättesynd om honom


I alla fall, satt o funderade på vem min lärare liknade idag någon blandning mellan Jimmy Cooper och någom mer,  men jag har inte kommit på den andra halvan än.
Skulle egentligen ut för en powerwalk nu, men tyvärr så orkar inte jag
blir lite trött på mig själv ibland

Funderade på att dansa istället, för det e både roligt och varmt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0