Övningsköra till gymnasiet

Så igår gick pappas önskan i uppfyllelse han fick lära mig att övningsköra (han är körskolärare)
Var faktiskt ganska kul, roligare än förväntat kändes lite som de här tvspelen ens broder sitter och är beronde va, dock gick det inte lika fort.
Hade bara lite problem med ratten, att svänga lagom mycket...^^ höll på att köra ner i diket än gång, men det ordnade sig

Så idag va det första dagen på gymnasiet, det verkar bli bra. Klassen verkar bra och det verkar bli roliga 3 år. 
Bara att min klass påminner om matsalen i mean girls^^
Jag och Malin sa, att vi ska inte gå med i någon förening för schemat skull
tog 2 minuter nu är vi med i ny genertion, kristen förening
men det blir säkert jättebra
Fick dessutom italienska så jag är överlycklig! Slapp spanska i 3 år till, :D

Sen efter vår första skoldag bar sig jag, malin, lisa, lovisa och jenny till stan och fikade lite grann. Köpte även en scrapbook.
Imon blir det bara skola i en kvart!... värsta soft

Btw dessa är de bästa skådespelarna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ny Generation är BRA! : )

2008-08-19 @ 21:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0