så bara för ja inte har tid att lägga mig

1. Nämn någon som fick dig att skratta igår?
Igår, jadu, eftersom klockan e kvart i 1 o ja skrattade för ngn timma sen men det räknas som igår så var det nog annikas hicka
3. Vad gjorde du för 30 min sen?
Då kom ja precis hem från petrus
4. Vad hände dig 1993?
Jag var ett år, lärde väl mig en del nya saker
6. Ett ord varför du sist spydde?
sightseeing (åksjuk)
7. Vilken färg är din hårborste?
silver
8. Vad köpte du sist?
Hm, lotter på liseberg
9. Vad fick du senast i present?
Hm... inspelningsband till kameran av pappa
10. Vilken färg är din dörr?
vit
11. Var förvarar du dina pengar?
plånbok o kortet
12. Hur var vädret igår?
regnigt o uppehåll
13. Var kramades du sist?
när ja sa gonatt till mina föräldrar
14. Vad ser du fram emot?
tisdag!
15. Vad är 15?
ett åratal som ändras den 18 augusti
17. Vill du klippa dig?
inte än
18. Är du över 25?

19. Pratar du mycket?
När ja e flummig
20. Kollar du på O.C.?
gjorde:) men inte längre
21. Har ditt namn ett "x" i det?
nix
22. Känner du någon som heter Steve?
nej
23. Hittar du på egna ord?
självklart
25. Är du en typiskt svartsjuk person?
hm, beror på...
26. Nämn en vän vars namn börjar på F.
filippa
27. Vem ringde dig sist?
ringer va väl ett tag sen...haha kör endast sms, men isf var det emma
28. Biter du på naglarna?
ibland
29. Har du lockigt hår?
om jag har!
30. Vilken konsert ska du på härnäst?
Björn Gustafsson o Gavin Degraw
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu?
ja vet men tänker inte säga
32. Hur många gånger har du svurit idag?
INGEN!
33. Vilket/vilka ord säger du ofta?
typ, ja ba', skit
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'?
yes det har ja
35. Ska du jobba imorgon?
vilket jobb?
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist?
hm... vet inte
37. Vad borde du göra nu?
go to sleep
38. Har du något smeknamn?
Melle-mer, melle, mellie, merlin
39. Sover du mycket?
lite sisådär
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor?
Troja
41. Hej?
goddag
42. När diskade du senast?
lägret, i tisdags natt
43. Har du gråtit idag?
halvt
44. Vad gjorde du 8.00 imorse?
var i dvala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0