The Dark Knight

 jag är så stolt över lilla heath. Vilket i stort sett halva min blogg handlat om^^


Så nu när jag skriver detta är klockan 0.43 och nu när du läser detta är klockan kanske 11
Var sugen på att skriva ett inlägg men datorn va avstängd. Så jag kör skolstilen med kladd och sen renskriven
Var som sagt på The Dark Night idag ett ända ord med 2 stavelser SKITBRA!



Än sak som framhäver en bra skådespelare är när man inte ser likheten mellan alla olika karaktärerna
De är svåra att hitta. Men under tiden jag tittade på filmen försökte jag se likheten mellan Casanova och Jokern. Men det gick inte, Inte alls, jag var gång på gång tvungen att övertala mig själv att det var samma person.
Heath var så bra i sin roll att jag blir tårögd.

Precis som de sa på youtube klippet längre ner. Heath agerade inte, han var jokern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0