tjoosan!

Så idag e jag på G att skriva lite.
Igår var det städdag ska ju som sagt göra om mitt rum och ska få ta ner min klumpiga hylla.
Ersätta med en liten svart byrå som pappa hade när han va yngre
Sen ska vi köpa svart/vita foton som ska sättas upp på min väg och köpa en ny byrå
Yej ska bli så kul med något nytt haft klarblåa väggar sen jag var 8 år så det e skönt med föräändring
(yej är ett av mina egna ord)

gårkvällen spenderades hos petrus med annika, malin o ludde

vilket va trevligt o en filmfri kväll inte för min del för ja kollade på vänner när ja kom hem


idag är det dock min disney-dag har kollat på skönheten o odjuret o nu är det dags för lady o lufsen;) om tv:n går igång


älskar disney klassiker verkligen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0