Today the sun is shining

Så idag va en helt vanlig ny torsdag. Alltså en torsdag på gymnasiet som så småningom kommer blir helt vanlig.

Började det med Mediakunskap.
Vi skulle välja en "ordningsman" som skulle hämta papper
Och då skulle vi rösta.
Anna röstade på alla och sen så kom vi till den 4:e
och hon hade då röstat på de 3 första
och hon räckte upp sin hand igen och  Dan bara:
Men du kan ju inte rösta, du har ju redan röstat en gång
haha

Sen va det dags för NK vi hade fått en bok om träd och vi skulle snart gå ut och leta reda på olika träd på skolområdet
Då tar Lizette upp sin bok: "Vilket träd är det här?"
Jag bara, äh den som e på bilden kanske
o så säger hon
"Det är en bok!"
hahaha... fy vad sega alla har varit idag

haha, hänt lite småkul grejer idag. Och jag e så stolt att ja inte räknat upp det negativa
sen dessutom har jag gjort min läxa! haha känn på den du... jag gjorde den ordentligen
(proud)

det va allt från nu ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0