20.19

japp, bestämt varifrån jag ska läsa nu i alla fall. Bethany Hamiltons självbiografi Soul Surfer.
vet bara inte riktigt varifrån än...
men det blir säkert bra. köpte ju filmer idag och köpte systrar i jeans, hade den redan men ville ha den på dvd. tittade på behind the scenes och de va sånna härliga typer. Jag menar så fruktansvärt olika, men de sa att det även fanns en nära vänskap mellan de och det tror jag på. Och Alexis Bledel det känns som hon va lite som mig, ganske tyst och sådär och Americas humor jag typ dog haha, störtskön ju
det får mig att bli lite avundsjuk
jag har aldrig haft ett par riktigt nära vänner som jag berättar allt för, verkligen allt och det var vi typ. jag menar någon som verkligen känner mig. Jag tror att alla jag känner, känner en annan sida av mig. Jag delar med mig av olika saker till olika personer. men jag har alltid önskat mig ett par riktigt nära vänner, som man verkligen känner. men det kanske också beror på att jag nog är svår att lära känna...
jaja.... så djup orkar jag inte bli. bloggen är till för att hjälpa mig med det. bättre att skriva ut det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0