20.37

ett inlägg efter det andra, men jag mår så fruktansvärt bra av bloggen!
dagens höjdpunkt typ, njuter verkligen av att få skriva inlägg varje dag
dessutom har jag kommit på att jag har 4 läsare varje dag som läser min blogg varendaste dag:)
litet nummer men stor betydelse för jag blir glad.
när jag har fått 10 stycken blir det fest.
dags för månadens ära också... vem ska det bli, jo jag besämde det precis innan jag skriv bli
Bethany Hamilton



skillnaden denna gången är att jag inte känner tjejen. Men i mina ögon är hon en ända stor inspirationskälla. Hon har fått mig att se så mycket mer, om att vara ung och kristen. jag köpte hennes självbiografi på unite förra året, för att lära mig om surfring men jag fick lära mig något helt annat.
Som 14-åring tror jag det va när hon var ute och surfade blev hon biten av en haj. Hajen tog hela hennes vänster arm. Nu består hennes vänster sida av en stump. Hon sa att Gud hjälpte henne även om hajen hade kommit. Och hon sa något liknande som: hajen hade sin vilja och var på väg emot min arm, och Gud gjorde det bästa av situationen. Hajen kom inte tillbaka som de oftast brukar göra när de fått smak för någonting. och under de 250 meter det var till stranden lät hajen mig va. Och jag kunde ha dött hela jag, men istället blev jag av med armen.
snacka om positivitet. jag tror vi alla har något att lära från henne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0