"ångrar ingenting"

det är ett motto, som känns både rätt och fel.
jag tror inte jag har gått en ända dag utan att ångra vad jag sagt eller gjort
just nu, skäms jag över en sak jag gjorde
en sak jag inte borde sagt
jag tror jag fösöker vara mig själv så mycket att jag blir någon annan
"i've lost it"
jag är i min förändrings period just nu, jag är ute efter prövningar och förändringar och jag tror att det är bra för mig
men det blir alltid konsekvenser
och de drabbar även mig
förlåt, förlåt till alla som jag gjort något olämpligt mot de senaste 3 veckorna, för jag har inte tänkt som mycket på hur jag beter mig
mitt motto var de senaste veckorna att ingen är bättre än mig och att de jag inte känner har någon rätt att döma mig
och det gjorde nog att mina närmaste skadades av det
jag vill bara säga förlåt
det var en annan sida av mig som jag själv inte ville visa
hoppas att allt blir bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0