Blä

jag har tråkigt och hela mitt liv känns som ett rullband...
japp, likadant alltså
jag vill ha någon förändring snart
kommit fram till att jag börjar ha det riktigt trevligt med familjen och att det för det mesta är skönt att bara va hemma
funderar på att ta en time out lite...
fram till lovet i alla fall, ta det lugnt och va för mig själv

bakade pepparkakor idag, mums
degen då, men åt inte så mycket för va inte så väldans sugen
så, mina pengar e sparade till min resa nu då, usa, 18 kronor haha
men ska skaffa jobb till våren och dåså!
alla pengar går åt till trippen, eller hälften i alla fall
men denna månaden ska jag ha 300kr kvar, förra månaden hade jag 200kr
snart får jag väl klä mig i en plastsäck:O
jättelängesen jag köpte kläder nu ju!
vill så himla jättegärna ha en kjol
finns en assnygg på hm men ekonomin går före framöver dessutom hittade jag en jättesöt på rut m flera
i göteborg
jaja...
om ni vill skänka kläder så finns ju jag^^
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0