Ciao

nu mår jag bättre:) ingen kritik kan ta på mig, funderar bara lite på hur filmen ska fungera:/... jag menar den är ju inte självklar nu, kanske inte ens förrän man tittar på den, elr inte ens då

jag har kompisar som har svårt att få in det där filmtänkandet i vanliga filmer, sådant som är självklart för mig, men hur vet jag när det är svårt även för filmtänkarna?
jag tror inte jag hinner komma på en ny idé så jag behåller den jag har

snart kommer folket hit, blir väl lite abba singstar, funderar på om jag ska sjunga, med rösten och så:S... om vi är många så kanske jag kan för då blir det ju inte så många sånger dock...

jaja, vilka problem jag har, haha
en gång var jag optimist, vad hände med henne

tänkte plugga till ljudprovet nu, innan de kom, men jag pallar inte det, vilket är väldigt jobbigt att jag inte gör eftersom jag verkligen vill ha bra på det provet:/....

en bild som redan låg i mitt arkiv, men lite färglatt i vardagen
tjenixen!




Kommentarer
Postat av: susan & tyra

Kikar in...





fin blogg btw.. :D



kram <3

2008-12-27 @ 22:48:48
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0