dåliga rubriker

haha, blir bara hej och tja hela tiden
men det e svårt att få det att låte personligt
men det kanske iofs är typsikt mig vem vet...
glömde min astma medicin idag så jag fick ta det lugn på boxningen, men det funkade bra, i mitt egna tempo så att säga
men jag blev varm i alla fall och det e väl the main reason

lite småtjurig idag, för att det känns som om folk ställer sig ivägen för något jag vill, sätter stopp för min vilja. men ska se till att det inte händer imon. ska va 100% taggad imon, inte dra mig för att säga någonting och sätta mig långt fram på engelskan. vem ska egentligen stoppa mig
för jag vet att den ända som satte stopp för mig själv var JAG
tog så lång tid för mig att vilja våga att ingen trodde att jag kunde våga
men hey, ändring på det från och med imon!
och ingen INGEN ska stoppa mig sådäså!

konstigt det där med inlägget från imorse, jaja ni fick ju läsa det nu
så nu ska jag komma på en strategi tills imon, min plan ska genomföras
rädsla släng dig i väggen säger jag bara!



Kommentarer
Postat av: Erika

sv: Visst är det och dem är så fruktansvärt bra :)

2008-12-02 @ 20:51:01
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0