freda och hej lov!

inte hunnit skriva än ju!, bah vad fruktansvärt seg jag va, men jag har faktiskt inte riktigt hunnit hit ju, andra saker för mig
läsa new moon bland annat, som är seriöst en drog, vet inte längre om det e positivt, jag kan inte sluta och till slut så är det som en verklighet, jag får ångest och blir deprimerad
jag skulle kunna prata hur länge som helst egentligen, men för er skull skiter jag i det
skolavslutning, gick från filmen sen, även om jag har viljat se den länge så fanns inte riktigt energin där och den verkade inte så fruktansvärt bra heller
lämnade filmerna på bibloteket, haha skämde ut mig lite men det tar vi inte här
kom hem och läste och läste
sen åkte jag mamma, och pappa ner till machuset för att beställa dator
sen hämtade vi mat på max
och sen läste jag och läste
gick sen till petrus för att spela in biten till filmen där han spelade piano
sen städade jag och läste och läste
och sen kom lisa, filip och johanna hit
så såg min sista dag ut på första terminen av gymnasiet
kommer säkert ett inlägg alldeles strax
mamma tyckte jag skulle h¨lla mig borta från boken innan jag lägger mig
så snälla, snälla önska mig lycka till
jag dras mot den

Kommentarer
Postat av: malin

haha lyka till.

måste få höra omnär du skämde ut dej sen!

2008-12-20 @ 00:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0