Glatt och friskt

typ som en apelsin, tänkte säga citron men kom på att den va sur
mm, btw det godaste som finns är popcorn, apelsin(saften från apelsinen) och vaniljglass!..mhm! typ syrligt och sött på samma gång, wonderful

idag har jag varit glad, efter denna vecka så är det bara gått uppåt. gick bra på redovisningen också, jobbiga var att det satt massor av slem i halsen dock, så det typ kliade hela tiden, jaja. men det kändes bra och lektionen var faktiskt ganska kul. och jag har nog kommit fram till att egentligen tror jag att jag är en missförstodd talare, för jag har massor av viktiga och djupa saker jag vill dela med mig av

nu så har jag övningskört dessutom va kul idag. som sagt allt gick uppåt. ikväll är det städning, göra hjärtan, förbereda göteborg och idol som gäller.
ska ringa emma sen, gjorde det nu, inget svar

jag e så bra på mina inlägg haha, jag sktiver innan jag gör något eller tvärtom menar jag

jaja ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0