God Jul!:D



japp idag är det 24:e december, röda dagen, tomtens ren trip, och jesu födelse
jeppjepp
så ida efter frukosten som jag nu äter, beger jag mig på tidningsforskning, nej haha jag ska inte va tomte
jag ska alltså ut och leta efter Vanity Fair december numret. och jag ger mig inte förrän jag hittar den, eller jo det göra jag... men jag ska till minst 3 ställen, sådäså
sen kommer nog resten av kompaniet och då är det dags för en vanlig trevlig jul:D
lovat att min bror skulle ha datorn idag, men jag hoppas att jag hinner med ett inlägg till sen
nu sover han ju, så jag passade på....
glöm inte ronja rövardotter vid 11.30! 

Kommentarer
Postat av: petrus

jag tror inte att julafton är en röd dag...

2008-12-27 @ 01:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0