hej repris av morgonen, fel vid publicering

trodde inte jag skulle kunna komma in först, men kom på sen at det va den där kontrollen eller vad det var
så nu direkt när klockan slog 8.30 så skyndade jag mig hit
eller jag satt ju redan här, haha men loggade in i alla fall
jag har ökat min bloggskrivning, igår skrev jag 6 inlägg på hela dan tex
men det e så himla kul att skriva:D
blogg, gitarr, vittel, apelsinyougurt, så härligt är det
när jag har fått 10 läsare på en dag så kommer jag bli riktigt glad
nu är det 3-4 jämför det med blondinbella, haha
men när jag förhoppningsvis har fått 100-200 läsare så blir det reklam på min blogg
japp, så ser min planering ut,
idag e det idrott, boxning
vet inte om jag e sugen, men det e bara ombyte och skit och att man blir så fruktansvärt svettig av boxning
men det kanske inte e likadant som på junedal
sen e det engelska och malin sa att det blir film:) det e nice
nu ska jag va duktig så, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0