imse vimse spindel...

nu har jag läst i den där new moon sen jag hade sett klart på fantomen på operan alltså sen klockan 5
jag tror det gick lite för långt för jag började skrika åt mina föräldrar, inget fick störa mig
det är som man är i en liten zon, där ingen får tränga sig in

i alla fall men jag hade tänkt och berätta lite om min dröm
jag drömde om att jag, mamma och pappa satt ute på verandan och jag såg massor av kryp, och jag såg en spindel hänga ner vid öppningen. och jag skulle resa på mig för att gå in, men då så råkade jag gå rätt in i spindel och jag blev så rädd att jag la mig i gräset och rullade och spindel gjorde ett nät runt mig och jag blev fast, förstår du om jag blir rädd:O
jag skulle nog tagigt den drömmen som en varning, för när jag sedan kom hem och skulle låsa upp dörren, ser jag någonting som rör sig lite ovanför min hand. någonting med en liten rund kropp och långa smala äckliga ben. en himlans spindel! jag trodde ju de var borta för året, men nej då, de lever fortfarande
dörren var upplåst, men jag vågade inte gå in, det var som om han höll mig ute, usch... hemskt
jag plingade på och mamma öppnade.... usch för spindlar, hatar spindlar

snart ska jag titta på film med mamma, lika bra det, blev bara deprimerad av boken just nu. måste tänka på någonting annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0