Inte för att ni inte redan vet...

Okej som sagt vet nog alla detta lika mycket som jag. men jag vill bara dela med av min glädje

Jennie Garth och Shannen Doherty har spelat in sin första scen tillsammans på 14 år. Och förvånande nog slog de inte ihjäl varandra.  

Jennie, 36, och Shannen, 37, var 90-talets stora tv-stjärnor med varsin roll i "Beverly Hills 90210".

När kultserien nu får en "spinoff" i nya "90210" har både Jennie och Shannen tackat ja till att reprisera sina roller som Kelly Taylor och Brenda Walsh.  

Deras första scen ihop har redan spelats in och enligt Jennie Garth förlöpte inspelningen utan klösmärken och bitska kommentarer:  

- Det var inte så illa som jag trodde att det skulle vara. Jag är inte mycket för småprat, och det är inte hon heller. Jag var lite nervös eftersom jag varken träffat eller pratat med henne på 14 år. Alla har gjort det här till en sån stor grej att vi båda bestämde oss för att inte låta det påverka oss, säger hon till TV Guide.  

- Jag tror att det kommer bli bra. Vi är båda vuxna, båda är professionella. Det kändes som att vi passade bra ihop när vi väl börjat jobba, tillägger hon.  

Jennie och Shannens relation var en stor snackis när det begav sig och Tori Spelling, som spelade Donna Martin i serien, har i efterhand berättat att kollegornas fiendskap gick så långt att de rök ihop i ett knytnävsslagsmål.  

Tori drog sig nyligen ur "spinoff"-serien - enligt uppgift efter att hon fått reda på att hon skulle få sämre lön än sina tilltänkta motspelare.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0