Låt den rätte komma in

bah! varför drar jag ut på sådant här
haft boken i cirka 5 veckor
men inte förrän igår hade jag läst halva och imon ska den vara kvar och vi ska skriva någon sorts uppsats.
så idag har jag bara läst och läst och läst
jag har nu 20 sidor + 18 sidor och det är 38 sidor, borde kanske hinna det
imon är det idrott
egentligen är det ganska okej, men de kalla omklädningsrummen är inte tilltalande
innebandy, pingis och gymnastik gillar egentligen hela rubbet
men usch, det e bara som det e...
sen är det film på engelskan tack! bettina räddar min dag imon
sen ska jag på bibloteket och låna Per Oscarssons bok... dumma dan och hans mediekunskap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0