lördag

varför är jag aldrig förbered, det funkar aldrig för mig sådant här, att hälften bara stack för det fanns viktigare saker att göra'
det här var bara en hobby grej lixom, men det betyder så mycket mer för mig. det kanske är första steget på min dröm och att ingen bryr sig får mig att tvivla på förmågan

det här är fjärde gången jag gör ett sådant här projekt, förra gången var så nära att det lyckades, har aldrig kommit så lång, men ändå sticker folk, ett enda ord skulle räcka för mig. NEJ jag vill inte vara med

men man säger JA och sen inte kommer. kanske inte exakt det som hände den här gången,  men i ett annat liv, kanske allt skulle vara bättre. jag kanske skulle kunna vara någon annan med mer röst och inte the backup

vet inte om detta har med något att jag läser eclipse, för jag minns hur jag var när jag läste new moon. men om det här inte funkar, om jag inte lyckas skicka iväg den här filmen, blir jag aldrig glad igen

Kommentarer
Postat av: Marielle

Var med och tävla om priser från ett kritvitt ställe! Det enda du behöver göra är att besvara en fråga. :-) Kram

2008-12-27 @ 16:04:20
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0