mate

så vaknade halv 10 idag och kände mig inte det minsta glad
trodde att det va den sista dagen innan skolan började
men det är ju faktiskt en vecka kvar
tack och lov för det
för jag längtar inte det minsta, ser inte fram emot något

anna kom hit nyss, tittade på nyårsfilmen och det kändes riktigt bra att hon tyckte om den:D
sen fic hon kameran för att gå ut på intervjuoffer i eftermiddag, haha
dessutom gav hon mig några idéer till filmen, så jag ska nog ändra på den lite:)
alltid bra med en annan hjärna med i spelet

i eftermiddag blir det dans, jag är inte taggad haha
menmen, sen tror jag att vi ska till lisa ikväll....

nu ska jag nog läsa lite i eclipse innan kebabtallriken kommer hem och fyller min mage
ciao!
man blir inte smalare under lovet, det lovar jag:P



Kommentarer
Postat av: Nina

skiiit snällt att du fixade em

n film åt oss:)Tack!

2008-12-28 @ 14:52:57
URL: http://iettogonblick.blogg.se/
Postat av: Nina

skiiit snällt att du fixade em

n film åt oss:)Tack!

2008-12-28 @ 14:53:15
URL: http://iettogonblick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0