Morsning Korsning

nu e jag hemma igen och svettig,^^
blir nog en liten dusch nu innan jag ska till malin
ska läsa lite oxå för jag kom fram till att jag inte kan koncentrera mig på provet när jag har allt det i huvet
så troligtvis är den färdigläst imon eftermiddag och jag har något att använda mina dagar till
plugga vill det säga
lite jobbigt att läsa boken för jag vill men ändå inte, om du föstår vad jag menar
skit samma ska sluta snacka om den där boken

dansade ju som sagt nyss och blev typ förföljd, asläskigt
men jag överdriver säkert, men det va faktsikt mysko
och jag förväntade mig iofs att något skulle hände
och då inbillar jag ju mig, på alla möjliga sätt att det faktiskt gör det

jaja, kanske skriver ett litet inlägg när jag kommer hem

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0