närmar sig natt

japp, ska nog dra mig till sängs snart. efterlyst slutade inte med att något var uppklarat härifrån, men vi får hoppas på att det löser sig, bara det att jag känner mig mer osäker nu.

den här veckan har varit kass för min del för att byta samtalsämne. måndagen var en av de värsta i hela mitt liv och att gråta på en lektion av depression har aldrig hänt mig innan. tisdagen och onsdagen har bringat fram min otrevliga attityd, orkar inte prata eller engera mig i nåt, låtsats att jag inte hör för att jag inte orkar. usch, vet inte om det är någon pms varning över detta. jag hatar egentligen att man kan skylla saker på det. men det är nog mycket troligt dock.
peyton marie sawyer som brooke säger. men denna veckan är inget jag vill komma ihåg... sen e det torsda imon, så seeeegt. tappat bort en till sak förresten, hittar inte mitt facit till italienskan:/... då vet jag ju inte om jag har rätt när vi går igenom det sen jue!
men imon och på freda blir det städning for sure
läsa i låt den rätta komma in oxå, fy va den suger. svenska böcker ska alltid handla om depression och sex. lustigt det...
mycket depression i detta inlägg men jag får be om ursäkt.
men på lörda taggar jag resa med emma:D... sen piggade filippa upp mig återigen vi ska samla in pengar for the hollywood tripp, 18 år på språng typ! yej... best ever... gäller bara att hitta premiären...
menmen annars så ska vår idrottslärare ola operare knäet...:/... så vi träffar inte honom förrän om ett år...
men hoppas andreas eller vad han hette också är bra.

som sagt dags att sova ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0