sicken dag

såg nu att min så eftertkänksamma rubrik hade en fader som var till mitt förra inlägg
men vad gör det
morgonen såg ut som en ända smärta i huvudet mitt
bah, speciellt när vi hade innebandy på idrotten, men det är väl som värst när man vill det som bäst
haha, jag känner att min text är ganska djup idag.
blev film på engelskan idag och ingen uppsats, kändes bra och kul
så imorgon blir det film på båda lektionerna, haha
the last mohaikan eler vad den heter och quiz show
sen är det info om individuella valet
och på rasten där blir det nog lite present köp


dessutom har jag skrivit klart manuset till tävlingen, hoppas det blir bra
imon i alla fall ska jag nog ta mig en titt på scenisk produktion, geografi och dans vet man ju typ redan va det är...
haha,
jaja det är nog allt från mig idag
ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0