sista skoldagen

ska skriva det som jag hade tänkt nu istället
sov hur bra som helst i nya lakan, man sover så bra
men sen kom jag på att jag drömde om spindlar och det är ju inte så bra
ska nog egentligen klippa mina naglar för det är mycket svårare att klicka på tangnterna
igår kväll läste jag lite i gone with the wind och new moon
och jag blev helt fast i den sistnämnda, åh flashback... bella är ju lite bitter dock, haha. men jag förstår henne mycket väl
ska inte berätta så mycket men jag blev helt inne i den världen igen
snart är det jul ju och imon är det skolavslutning
sen kommer lea och det ska bli så fruktansvärt kul!
får se om hon vill gå på twilight med, hon har säkert redan sett den, men hon gillar ju engelska bättre och de har ju bara dubbat där i tyskland
det va ju faktsikt hon som fick mig intresserad av twilight, så då får ju hon äran att gå med mig, haha

vi kommer ha superkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0