somehow, somewhere, sometime...

hej, bilden får sammanfatta att jag läst ut boken och att jag inte mår bra, med det är det färdigsnackat

stolt över mig själv på sätt och vis att jag undvikt tv:n och datorn
nackdelen är dock att det kanske bara blir ett inlägg idag
kanske ett när jag kommer hem också
ska snart till petrus och träffa folket
imorgon blir det endast jobb med nyårsfilmen
så det blir det en hel dag vid datorn, då gjorde nog den här dagen gott
kanske hinner med en promenad för att rensa tankarna också
behövs ju ibland
idag har jag faktiskt förvånansvärt fönat mitt hår
just nu är jag för förändringar i mitt liv
ska gå nu och hoppas att jag mår bättre när jag kommer hem
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0