Sveriges bästa Idol-final någonsin!

Jag var bara så himla taggad innan, hade sett på nyheterna oxå att de gamla idolerna skulle uppträdda även detta år, darin of course. Och vad mer jo Gavin Degraw hade lämnat ett litet meddelande, kändes verkligen som om programmet var till mig. mådde lite dåligt både psykist och fysiskt och idol hjälpte mig ikväll!
så jag va mer taggad än taggad,
det började och typ alla deltagarna var ju med:O... och jag typ bara skrattade och sjöng med i var och varannan låt. Och la märke till låtfelet, näs agnes skulle sjunga började step up
men det löste sig ju fort
och sen darins entré då. AAAA, jag blev lycklig!:D det va så kul att s¨många va me
sen då så började ju det riktiga...

fullt i hela globen och dessutom är sveriges idol, den med mest tv-tittare, vad sägs om det va


 
Värdig vinnare Kevin Borg, den kära maltesen!
måste säga att jag aldrig varit så lycklig av en final någonsin
dessutom var det ju verkligen hans dag, för att precis för ett år sedan flyttade han till Sverige!
röstade på både Alice och Kevin spelade verkligen ingen roll vem som vann
helt fantastiska båda två, de två bästa i finalen
bestämde att jag skulle ner till globen nästa år, men då är det ju ingen kevin eller alice där...ackack
får se om jag är lite taggad nästa år. för så taggad som jag var i år har jag inte varit sen 2004!

helt ofattbart lycklig var jag efteråt, och så himla gulligt när kevin sprang fram till sin flickvän och alla tv-kameror rusade fram. okej det kanske inte va så gulligt haha, men de va så söta:)
och juryn helt fantastiska allihopa, detta året har varit fantastiskt, hoppas verkligen att de är tillbaka nästa år. det lät ju inte omöjligt.:D
slår den förra med hästlängder
sen slutet var ju bäst! katrin blev kidnappad! yes äntligen!... hon får dock aldrig komma tillbaka igen om jag får bestämma!

Klicka här för att se de forna idolernas nummer!

Kommentarer
Postat av: malin

så himla gytt att han vann!

hur mår du nu?

2008-12-13 @ 16:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0