tänka sig, det är andra advent

japp, andra advent hälften till 4:e
igår spenderades dagen med emma i göteborg, supertrevlans!
hittade inte så mycket, men köpte för förmycket fick jag reda på när jag kom hem, bah!
jaja, det är väl trevligt att ge bort saker
skulle köpa forstättningen på twilight ju (om jag kunde drömma)
och fick verkligen för mig att det var eclipse så jag gick ju och köpte den och emma köpte twilight
sen visade det sig att jag, hade köpt nr 3
så drog jag mig iväg och köpte nr 2 också... byte fanns ju inte i tanken, haha
inga kläder i göteborg, vad sägs om det:O
men vid klockan 4 var vi så slut, att jag ärligt talat bara skulle kunna svimma
och fattar ni hur många det är som röker i göteborg!:O
jag kunde härligt talat inte andas, kanske beror på varför jag fick ont i hjärtat sen pga av all rök, har ju astma
ska aldrig flytta till göteborg
om 45 min ska jag till kyrkan och vara ljusbärare
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0