torsdag

denna dagen har varit förvånansvärt bra, ogillar torsdagarna ju som sagt. men idag va det faktiskt riktigt kul i vissa stunder. fick sällskap av lilla filippa till skolan idag:)... sen började det med mediakunskap och vi började titta på en film med Andy Garcia och Ralph Fiennes, show quiz tror jag.
sen hade vi klassråd och vi fick de valbara kurserna till indivuduellt val, vilket jag tyckte va hemskt kul, så nu har jag faktiskt redan bestämt mig
sen stack jag och lizette till  hemmakväll och shoppade filmer, elr jag då... letade efter the aviator som jag hade gömt för att jag ville ha den för mig själv, letat ihjäl mig efter den typ.
iaf sen återvände jag till skolan, naturkunskapen sög dock, fast laborationen va inte så farlig, okej.
det va strömming till lunch också det tycker jag om:)... saknade lingon dock.
sen va det matte, det va tur att elsa va lika flummig som jag... livade upp allt. sen va det italienska med lite tävlingar och så, det var också väldigt trevligt. sen bar det av mot hemmet och en halvtimme av one tree hill.

nu kommer dock problemet, vet inte vad jag ska läsa för klassen imon, funderar på något one tree hill, men då måste jag titta igenom de mesta avsnitten...
jaja, allt kan lösas om man vill

ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0