Unite är igång!

ursäkta det där med bilderna fortfarande, ska se till att det funkar snarast

igår var det ju unite, även om jag inte hade de störtsa förväntninger så blev det jättebra stämning och humöret va på topp
ja tills mitt huvud började dunka då vill säga
fick tag i en huvudvärkstablett men tappade ner den i rakels coca cola och då fick jag ju dricka upp hela den
och sen fy vad jag mådde dåligt
så då blev det inget annat än att åka hem och sova helt enkelt, tråkigt ju
men det kanske berodde på sömnbrist för jag sov i 12 timmar inatt
nu är jag pigg igen hoppas jag:P
ska till rakel och luncha och sen ner till kyrkan

och ikväll ska vi ju dansa;) haha, kedjan kommer ine gå bra...:P

bara för att bilden är glad:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0