Vilken dag

äsch, egentligen var den inget vidare speciell... gick till skolan klockan 8 för föreningsmöte med Ny Generation.
sen var det italienska och det fungerade bra idag, på torsda blir den lucia sången, fast på italienska då och sen en film
sen var det dans, sådär kul idag, förr förra gången var min favorit haha, en gång kvar bara dock innan vi slutar för denna termin
sen var det ljud, kom en liten bit framfåt, reserverat intervjuer till fredag i alla fall...tack alla som ställer upp!
sen på vägen hem så gick det kanske en 7-årig pojke framför mig, och var eviga sekund vände han sig bakåt för att han va typ rädd att jag skulla kidnappa honom...
iaf sen när jag gick om honom mumlade han någonting hörde inte var han sa... jag gick nu kanske 5 meter före honom då han rusade fram till 29:an som precis hade kommit, han sa bara något till chauffören och sen satte han sig.
så nu är jag känd som en barnmördare på busslinjen, haha

när jag kom hem väntade hemmagjorda köttbullar, mums...
och sen astrid lindgrens jul, snacka om mysfaktor!
sen mumsade jag även i mig lite pepparkaks deg, idag är det jul!

kanske blir twilight ännu en gång... får se om pengarna räcker, men det skulle va så kul!
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0