Connected

Så idag ska det bli filmdags med Jenny, trevlans.
Ingen bio blev det ju för den går bara klockan 13 på dagarna:/

Menmen, skulle ju kolla på snakes on plane igår den va RÅ. Asså den va inte läskig men den va så himla RÅ. Måste nästan varit en pervers gubbe som regisserat den.  Stängde av efter 20 minuter för jag mådde så illa. Och dessutom var ormarna inte ens verkliga.

Okej filmer som inte är värda att se:

* The beach - Leonardo Decaprio, händer inget och allt blir bara fel
* American Pie - såna onödiga filmer, för folk som e desperata efter sex
* Snakes on Plane - RÅrårårå!
* Om en pojke - okej såg den när jag var 10 år och då var den väl totally fel. Men nae...
* Som man bäddar - det skulle likaväl kunna va en hemavideo, man själv filmat hemma, ondöigt att göra film av


Har ni tänkt på vilka bra år 1999 -2002 var egentligen? då var det så härligt varmt på sommaren och vintern va full av snö? Det är verkligen år jag saknar allt var så underbart och lätt.


PS. fick precis höra att vårat toalettbord gått sönder:P


Men back again. Jag saknar verkligen de åren, om allt bara kunde komma tillbaka, det känns som det är början på slutet. Okej jag är ingen typ spådom som tror att vi kommer invaderas av gräshoppor.


Men om ni har några riktigt bra filmtips att ge oss tills ikväll han skriva en kommentar och då blir jag glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0