Fysiks

Okej idag är ja trött och sliten. Pluggat fysik hela dagen och en överraskning till alla som fyller år i mars.
Var allmänt trött i skolan idag, ja började skratta för ingenting och johan frågade filippa om ja var trött (var på engelska lektionen)
och då sa ja: tänk om man sa "No, I am pig"

Fattar ni, man säger pigg men det betyder ju pig och det betyder ju gris!
haha ibland e ja riktigt fyndig

och våran biologi = bio + logik = vi kollar alltid på film och "lär" oss saker

Jag börjar btw bli väldigt skoltrött och om ja inte höjt mig i 2 ämnen när vi slutar så tänker ja aldrig börja på högskola bara så alla vet.

VG i musik och MVG i engelska, helst MVG i bild också men det tror jag inte e möjligt och VG i slöjd också men det sa hon att ja hade stor chans till att få, kanske ska till och med satsa på MVG också... fast nae kmr inte gå

och nu vet hela världen vad jag har för betyg, menmen


Hoppas alla haft en mindre stressig vecka en jag, ska bli skönt me yoga på idrotten;)

Önska mig lycka till på fysikprovet!

för snart ska ja kolla på top model
image47Älskar Serena och Jennys kläder, speciellt den prickiga klänningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0