HOLA

eftersom min blogg e väldigt ny, tänkte ja att ni skulle kunna lära känna mig bättre och det beror på att ja har tråkigt och har tusen läxor som väntar på mig.

och 7 sanningar/fakta om mig:

* kan bara vissla när ja målar naglarna
* är den 4:e kortaste nian på min skola
* älskar filmer!
* vill gå upp på grannens garage-tak innan ja dör
* Sminkar mig inte (gjort det kanske 20 ggr)
* duktig på att gå i högklackat (visserligen ser ja inte mig själv när ja går, men ja ramlar inte i alla fall)
* Ogillar mitt hår!
image46

Kommentarer
Postat av: petrus

hahha, du har fint hår, jag tycker att det är bra att du inte sminkar dug massa och att du bara kan vissla när du målar naglarna är typ det roligaste jag någonsin har hört!!!

2008-02-27 @ 09:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0