Live

Hejhej, jenny har åkt hem o vi kollat ¨på melodifestivalen, och one tree hill of course!;)

måste bara skriva en sak Bevin sa:

"Jag vet att folk tycker jag är korkad. men jag är inte trög. Jag låter er bara få som ni vill för det är så ni måste ha det. Snart tar vi studenten och jag börjar om från början. Det blir svårare för de som behöver skolan för att känna sig speciella. De använder skolan för att bygga upp sig själva och sen upptäcker att den stora världen inte bryr sig om vem man var i skolan. Såna som du." 

Bra att tänka på

Ni får ha det så himla bra på lovet

Kommentarer
Postat av: emma

var med o tävla på min blogg

2008-02-10 @ 00:06:53
URL: http://www.enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0