Måndag, LOV!



GE MIG NU!!!


Jag måste dock vänta tills April då jag har köpt presenter till alla 10! måste alla fylla år i Mars, det e lite jobbigt för oss andra faktiskt. Men om ni tycker jag verkar väldigt snäll så kan ni ju faktiskt köpa den åt mig! Kläderna alltså

Dagens planer är en överraskning, men lite One Tree Hill kläms nog in, lite uppfärschning behövs, för att jag hatar mitt hår!... eller inte efter jag varit hos frisören men annars så...

Och sen nästa vecka har jag planerat att bli en ko, för skolan orkar jag inte med. Alla har så himla falska hela tiden. Usch jag orkar inte med det, fast trots det känns det som jag kommer sakna våran klass lite.
Men gymnasiet kan jag knappt vänta till! ska bli skitkul! och ni som redan går på gymnasiet får inte skriva kommentarer och klaga för då blir jag riktigt deprimerad. Som jag också blev imorse när jag hade vaknat så glad och mamma sa att ja måste städa!

Ikväll är det Anna Phil missa inte!
image17


Men vi hörs väl om en timme igen antar jag;)

http://youtube.com/watch?v=6KG70d6qbVE&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0