Moviestar!

Yepp, nu så e det dans på lörda me härliga låtar yeah!

Idag så slutade jag 20 över 2 och hade en timme och 10 minuter på mig att gå på stan o va hemma igen.  Men ja hann till PB klockan 15.00 så ja va lite stolt och kom hem 15.31 så ja han på minuten.

Sen kom Jenny hit och vi övade till danserna, trött som man va gick det inte toppen men lite framåt har man ju kommit.

Sen ikväll blir det Top Model

och för att svara Petrus:

Vet inte om jag ska köra OC för tycker det e lite föör dramatiserande och ja måste typ ha 3 veckor att inte göra någonting, så börja kolla på One tree Hill!:P

menmen, imon blir väl en torsda och den kan ja inte beskriva så mkt mer.

Och statistiken ökar och minskar mitt rekord e ju 39 besökare på en dag och det ska öka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0