Nu känns paniken...

På spanskan satt jag och anna och räknade ut hur många skoldagar vi gått och hur många vi har kvar.
Vi har gått 98 dagar och har 75 dagar kvar inklusive studiedagar.
Och seriöst ja satt och tänkte snart e det sista gången jag sitter på den här bänken, går ner för den här trappan, går ut i regnet genom paveljongen och stora huset. Jag blev seriöst gråtfärdig, även våran klass inte har den perfekta sammanhållningen kommer jag nog konstigt nog sakna den.
Sen sucktröjan måste bli perfekt annars blir jag faktiskt deprimerad. Jag tycker: minnesvärda KK- elr vad den hette. För den passar verkligen in på våran klass alla sticker ju ut på ett eller annat sett.

Jag börjar även stressa när det gäller allting, pengar läxor, fritid ju mer ja tänker desto mer stressar jag. Och då mår ja sa fruktansvärt dåligt. Så om finns ngn som har ett bra tips för att lugna stressen välkomnas en kommentar.
Och ngn som e duktig på spanska skulle också komma till nytta om de hörde av sig.


Men dessutom så e det a big event den här lördagen. LÖRDA LIVE! och jag ska dansa i skitfula kläder..haha
missa inte det. Men kom inte bara för ja ska dansa finns mycket annat. Och om det är någon som inte riktigt vet vad det är och tror att det är massa ungdomar som sitter och bakar kakor så kan ni ju skriva en kommentar så skickar ja filmer om hur det ser ut,

image48Vet tyvärr inte vad det är för ämne


Kommentarer
Postat av: petrus

ta ett djupt andetag och tänk på mig ^^

2008-02-27 @ 09:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0